برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنری، در میدان شهید بهشتی

برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنری، در میدان شهید بهشتی

به گزارش شهریار ، این نمایشگاه بصورت دائمی در میدان شهید بهشتی راه اندازی میشود که شهروندان محترم میتوانند از اول اردیبهشت ماه بصورت رایگان، همه روزه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. شایان ذکر است  این نمایشگاه از اول اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برای استفاده و بازدید همشهریان گرامی دایر خواهد بود.

فضاسازی معابر منطقه ۸ به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش ، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضا سازی  سطح حوزه در راستای گرامیداشت این روز ارزشمند کرد.

این اقدام به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و گرامیداشت جانفشانی های ارتشی های جان بر کف و خادم ملت  انجام شده و شهرداری منطقه ۸، با نصب بنرهای تبریک در سطح حوزه، اقدام به تبریک این روز ارزشمند کرد.

فضاسازی و اطلاع رسانی ساعات جمع آوری پسماند های منازل و کسبه

در راستای اطلاع رسانی شهروندان سطح حوزه در خصوص زمان جمع آوری پسماند های اماکن و منازل، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی و نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر سطح حوزه کرد.

در این بنرها نحوه استفاده از برنامه بهروب، تفکیک و بسته بندی زباله ها و زمان گذاشتن زباله ها در محلهای تعیین شده، برای عموم شهروندان تشریح شده است.

لکه گیری آسفالت در خیابان های امام خمینی(ره) و ارک

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از لکه گیری آسفالت در خیابان های امام خمینی و ارک جنوبی خبر داد.

رسول شایان با اعلام این مطلب گفت: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت در برخی قسمتهای خیابانهای امام خمینی(ره) و ارک جنوبی، طی روزهای اخیر بعد از کاترزنی و زیرسازی اصولی، لکه گیری آسفالت در این دو خیابان، توسط اکیپ آسفالت خدمات شهری، انجام پذیرفت.

وی افزود: در قالب این پروژه تمام نقاط نیازمند  این دو خیابان آسفالت ریزی شده و بالغ بر ۳۰ تن آسفالت ریزی شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۸ در پایان گفت: در  راستای ساماندهی معابر سطح حوزه، طی روزهای آتی، سایر معابر نیازمند منطقه ۸، لکه گیری و آسفالت ریزی خواهد شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات