اجرای عملیات ساماندهی و توزیع آسفالت ضلع شمالی اتوبان پاسداران

اجرای عملیات ساماندهی و توزیع آسفالت ضلع شمالی اتوبان پاسداران

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: اکیپ های عمرانی این منطقه با توجه به نشست قسمتی از کول پل های ضلع شمالی اتوبان پاسداران که باعث ایجاد مخاطراتی برای شهروندان شده بود و چند مورد تصادف را شاهد بودیم، سریعا با هدف اصلاح و ساماندهی این کول پل ها وارد عمل شده و اقدامات اجرایی را عملیاتی کردند.

وی گفت: بر همین اساس، این عملیات به صورت توزیع آسفالت اساسی در ۱۰۰ متر مانده به پل های شهید بهشتی و یوسف آباد و ۱۰۰ متر بعد از پل ها جهت اصلاح نشست کول پل ها به صورت شبانه (ساعت ۴۵/۲ بامداد) اجرا و ساماندهی شد.

شاهوردی افزود: این عملیات باعث ایمن سازی و پیشگیری از مخاطرات عدیده ای خواهد شد و می تواند نقش مهمی در روان سازی این مسیر پرتردد و حساس شمال شهر ایفا می کند.

شهردار منطقه ۱ از آغاز عملیات احداث جدولگذاری و اصلاح کانیوو در کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی به میزان ۲۵۰ متر خبر داد.

وی اعلام کرد: این ناحیه با هدف ساماندهی محلات و در راستای اجرای طرح "نگهداشت شهری" و رسیدگی به وضعیت خیابان ها، کوچه ها، جداول و ... مطابق برنامه و همسو با درخواست های شهروندان اقدامات ویژه ای انجام داده که همچنان تداوم خواهد داشت.

او گفت: بر همین اساس یکی از پروژه های در دست اقدام، اجرا و احداث جدولگذاری و اصلاح کانیوو در مسیر کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی است که نیاز به ساماندهی داشته چرا که در زمان بارش باران آب های موجود به مسیر تردد و سطح کوچه سرریز می شد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کرد که با اجرای این پروژه شاهد ساماندهی و هدایت صحیح روان آب ها خواهیم بود.

شاهوردی افزود: این پروژه به میزان ۲۵۰ متر بوده که در محدوده کوی ممتاز واقع شده و هم اکنون توسط اکیپ های اداره عمران ناحیه در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات