آگهی مزایده املاک سازمان آتش نشانی تبریز

آگهی مزایده املاک سازمان آتش نشانی تبریز

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز در نظر دارد به استناد مجوز صادره از هیئت مدیره محترم سازمان به شماره  ۲۶۸۶۳/۱۱ املاک مشروحه زیر را مطابق نظریه کارشناس رسمی دادگستری و ضمن انتشار در روزنامه رسمی و کثیرالانتشاراز طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط به فروش واگذار نمائید. لازم به ذکر است کلیه مراحل بر گزاری مزایده اعم از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد و باز گشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir انجام خواهد یافت.

متقاضیان محترم می توانند برای اخذ فرم شرایط شرکت در مزایده و سایر اطلاعات و مزایا و مشخصات از تاریخ درج این آگهی به سامانه ستاد ایران مراجعه و پس از تایید و بار گذاری مشخصات نسبت به درج و ارسال پاکات از طریق سامانه ستاد اقدام نمایند.

۱ :  مهلت دریافت اسناد مزایده از روز شنبه مورخه ۰۸-۰۲-۱۴۰۳ تا روزپنج شنبه  مورخه  ۱۳-۰۲-۱۴۰۳  تا ساعت ۱۹:۰۰ از طریق سامانه ستاد دولت می باشد.

۲ : مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهادات بعد از دانلود اسناد به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از روز شنبه مورخ   ۰۸-۰۲-۱۴۰۳  از ساعت ۰۸:۰۰ تا روز سه شنبه  مورخه    ۲۵-۰۲-۱۴۰۳  تا  ساعت ۱۹:۰۰ می باشد

۳ :  شرکت کنندگان بایستی( ۵ درصد قیمت پایه)   از کل ارزش ریالی هر یک از قطعات را به عنوان سپرده شرکت در مزایده و به طور جدا گانه به شماره حساب ۱۰۰۶۱۶۶۳۸۲ یا شماره شبای IR۷۶۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۰۶۱۶۶۳۸۲ نزد بانک شهر بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز واریز و صرفاٌ رونوشتی از قبض واریز الکترونیکی از طریق سامانه ستاد دولت و یا اصل فیش نقدی واریزی از طریق بانک و یا اصل ضمانت نامه بانکی معتبر دارای تاریخ اعتبار در زمان بازگشایی (با مهلت تمدید شش مامه) را به انضمام  تایید فرم شرایط مزایده، در پاکت سربسته قرارداده و  به صورت فیزیکی تا اتمام وقت اداری روز سه شنبه مورخه ۲۵/۰۲/۱۴۰۳  به دبیر خانه سازمان واقع در خیابان نور(لاله)   بلوار لاله غربی کوی میخک ساختمان سابق مترو  تحویل نمایند.

۴ : تاریخ بازگشایی پاکات در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخه  ۲۶-۰۲-۱۴۰۳  در محل اتاق جلسه سازمان واقع در خیابان نور (لاله) بلوار لاله غربی-کوی میخک خواهد بود.

۵ : سازمان در رد یا قبول پیشنهادات ارایه شده مختار است.

۶ : سایر اطلاعات، شرایط و جزئیات و مزایای مربوط به اقساط در اسناد و فرم شرایط مزایده مندرج می باشد که جزء لاینفک اسناد این مزایده خواهد بود.

۷ : هزینه نشر آگهی و کارشناسی املاک مزایده به تناسب به عهده برندگان مزایده خواهد بود.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات