تولید و پخش یک هزار و ۴۳ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز

تولید و پخش یک هزار و ۴۳ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، از اولین ماه سال ۱۴۰۳، یک هزار و ۴۳ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تولید شد که ۳۹۰ دقیقه  آن در قالب آیتم گردشگری جهت معرفی اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی تبریز به گردشگران و مهمانان نوروزی در ۱۳ روز اول فروردین ماه از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شده است.

از برنامه های تولیدی استودیو شهر شهرداری تبریز در آذرماه ۱۸۰ دقیقه مربوط به پخش برنامه "تبریزیم" است که روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل به مدت ۲۰ دقیقه از طریق صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.

در ویژه برنامه "تبریزیم" فروردین ماه سال جاری ۹ مورد از مشکلات و معضلات محله‌ای احصاء شده با هماهنگی استودیو شهر با حضور مدیران شهری در محل و استماع مطالبات مردمی توسط گزارشگر برنامه مستندسازی و از رادیو پخش شد. با پیگیری های استودیو شهر بعد از رفع مشکلات محله گزارش تکمیلی از اقدام شهرداری در رادیو پخش و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

استودیو شهر تبریز، از ابتدای سال در آیتم های متنوع رسانه‌ای اقدام به تولید محتوا کرده است. در بخش خبر به مدت ۱۳۰ دقیقه و در آیتم های آموزش و ایمنی، نکات ترافیکی، فرهنگ شهروندی، قوانین و مقررات شهرسازی و آیتم پروژه ها و خدمات شهرداری جمعا به مدت ۴۷۳ دقیقه محتوا تولید و پخش شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات