آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر

آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر

هادی بدری حامد در گفتگو با شهریار با اشاره به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و افزایش بارندگی ها، نیروهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست مناطق دهگانه آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه به همراه نیروهای آتش نشانی تبریز در آماده باش کامل بوده و نقاطی که در مواقع بارش دارای مشکل می‌شوند را شناسایی و نسبت به رفع آبگرفتگی معابر، اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تصریح کرد: لایروبی اساسی مسیل ها و کانال های سطح شهر، پاکسازی آبروها و کانال‌ها و کنترل تجهیزات هدایت آبهای سطحی در چند ماه گذشته در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار گرفته است و امیدواریم در زمان بارش ها شاهد مشکل خاصی در سطح شهر نباشیم.

بدری حامد با بیان اینکه تاکنون در هیچ یک از معابر آبگرفتگی و مشکل خاصی ایجاد نشده است، خاطر نشان کرد: نیروهای خدمات شهری با هدف تسهیل تردد در عبور مرور معابر در آماده کامل بوده و از هرگونه آبگرفتگی احتمال جلوگیری می‌کنند.

گفتنی است، طرح خدمات محله ای از هشتم اردیبهشت سال‌جاری در مناطق دهگانه آغاز شده و این طرح به مدت یک ماه بی وقفه تدوام دارد. به طوری که، لایروبی و پاکسازی آبروها، جوب ها و کانال ها، ترمیم جداول، پل ها و همسطح سازی دریچه‌ها در سطح معابر تنها بخشی از آیتم های مورد اجرای این طرح است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات