سامان تهویه ایرانیان

اجرا و تامین کانالهای از پیش عایق شده، عایقهای حرارتی و برودتی

شرکت اس.تی.آی (STI) در سال 1387 و با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس و در همین راستا اقدام به تأمین، تهیه، نصب و اجرای عایق الاستومریک EPDM (عایق الاستومری - فوم الاستومری)، کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک و کانال خرطومي فلکسیبل آلومینیومی یا کانال فلکسی نموده است.

عایق الاستومریک EPDM جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی از جمله: پشم شیشه، پشم سنگ به همراه مل و ماستیک و فوم های سفید رنگ پلی اتیلن بوده و کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک جایگزین کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه می باشند.

همچنین شرکت STI با اعزام گروه های آموزش دیده و مجرب جهت نصب و اجرای عایق الاستومری، کانال از پیش عایق شده فنولیک و pir، کانال خرطومی فلکسی بل آلومینیومی و عایق صوتی توانسته است رضایت مشتریان و کارفرمایان محترم را جلب نماید.

کلیه محصولات شرکت STI شامل: عایق الاستومریک، کانال از پیش عایق شده، کانال فلکسی آلومینیومی یا کانال لوله خرطومی فلکسیبل و عایق صوتی دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی بوده و این شرکت نیز تأمین کننده بسیاری از پروژه های بزرگ و عظیم کشور از جمله: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران، پروژه وردآورد بیمه سینا، بانک صادارت ایران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر)، پارک فناوری پردیس، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه های پیام نور کل کشور، برج های طلایی کیش و ... بوده است.