نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذاز شرکت، مهندس مظاهر مرجانی تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی تری را در بازار رقابت به عهده گرفت.

پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند. علاوه بر این محصولات جانبی مرتبط چون آنتی ویروس، خدمات اینترنت و طراحی سایت برای رضایت مندی بیشتر مشتریان ارائه می گردند. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند.

فناوری اطلاعات پارمیس با تلاش هایی از این دست، توانسته رضایمتندی درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب نماید. در همین راستا در سال 91 پارمیس در جشنواره ها و همایش های گوناگونی توان خود را در معرض داوری خبرگان قرار داد و با کسب چندین و چند عنوان معتبر از جمله؛ منتخب جشنواره تولید کنندگان و مدیران نمونه جوان کشور، تندیس طلایی قهرمان صنعت ایران، دریافت تندیس و لوح جشنواره تولید ملی - افتخار ملی، برنده نشان بین المللی مدیریت برند، برگزیده کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات، منتخب سالانه جامعه مهندسین کشور، دریافت گواهینامه بین المللی BSI انگلستان، اخذ گواهی بین المللی مدیریت کیفیت از فیلیپس و دریافت لوح تقدیر از اجلاس بین المللی نشان برتر، پرافتخارترین شرکت نرم افزاری ایران در سال 91 لقب گرفت.

•ماموریت پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، همواره در تلاش است با بهره گیری از نیروهای خلاق، جوان و ارزش آفرین و با استفاده از آخرین فناوری های روز نرم افزاری و سخت افزاری و بر پایه خواسته های اکنون و آینده مشتریان اقدام به تولید نرم افزارها و ارائه خدمات مورد نیاز بازار و مشتریان نماید.

وجود هزاران مشتری راضی و همچنین افتخارات متعدد کسب شده در حوزه های مختلف مهر تاییدی بر درستی مسیر طی شده و نویدی بر روشنی راه آینده است.