تماس بیش از سه هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در یک ماه گذشته
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ در آذر ماه سال جاری ۳ هزار و ۴۷۹ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد تماس به هزار و ۷۸۱ مورد توضیحات لازم از سوی کارشناسان مرکز ۱۳۷ ارائه شده است.
بر اساس این گزارش؛ همچنین تعداد هزار و ۶۹۸ تماس منجر به ثبت در سامانه ۱۳۷ و به واحدهای مربوطه برای پیگیری ابلاغ شده است.
پایان پیام .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات