ثبت و پاسخگویی بیش از ۱۸۵۰ پیام در سامانه۱۳۷ منطقه دو
احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینهای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.
وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.
شاه بالایی تاکید کرد: از ۱۸۵۲پیام رسیده در ۹ ماهه نخست سال۹۷، تعداد۳۹۲پیام در زمینه آسفالت، ۱۱۱موردآبگرفتگی، ۲۰۲مورد تنظیف، ۲۱۴مورد جمع آوری زباله ومابقی پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز، لایروبی و سد معبر، آسیب های اجتماعی و حمل ونقل وترافیک بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.
وی افزود: در این مدت ۱۷هزارو۳۵۰مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از۹۷۵تن آسفالت لکه گیری گردید.
نظرات