بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از امورمنابع آب این...
![](http://www.znrw.ir/includes/tools/imgTools/image.php?img=/var/www/vhosts/znrw.ir/httpdocs/uploaded_files/DCMS/News_files/wrm_acdfb4_1546778165.jpg&q=100&w=320px&h=auto&watermark=&iw=575&ih=380)
![](http://www.znrw.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/images/rtl_arrow.gif)
در ابتدای این بازدید،مهندس سرمستی مدیر امورمنابع آب زنجان با تشریح وضعیت این امور در راستای خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مردم این شهرستان،اظهار کرد:در تلاش هستیم با همکاران این مجموعه با حداکثر توان و نیروی انسانی موجود خدمات شایانی به مراجعین ارایه دهیم،هرچند این موضوع نیازمند حمایت و همکاری لازم از سوی مسئولین ستادی می باشد.
در این بازدید،مهندس رضاپور ضمن تاکید بر حل برخی مسائل و مشکلات امورمنابع آب به لحاظ تدارکاتی و تجهیزات اظهارکرد:اغلب مراجعین ستادی به امور آب زنجان مرتبط هستند و این موضوع توجه ویژه به حقوق شهروندی و پیگیری این امر توسط مدیر این مجموعه را در مسیر دستیابی و تحقق هر چه بیشتر اهداف طرح تکریم ارباب رجوع را می طلبد.
وی ادامه داد: تبادل تفاهم نامه طرح ساماب با دفاتر پیشخوان دولت و میز خدمت الکترونیک بخش مهمی از فعالیت های شرکت آب منطقه ای زنجان و امور منابع آب شهرستاهای تابعه است و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان در زیرمجموعه صنعت آب استان می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، تجهیز و راه اندازی میز خدمت حضوری در امور منابع آب تابعه شرکت آب منطقه ای زنجان را، امری بسیار مهم و ضروری قلمداد کرد و افزود: ارتقاء شرایط موجود میز خدمت در امور آب زنجان که شهرستان پرجمعیت است، می تواند تاثیر چشمگیری در بهبود شرایط موجود طرح تکریم، ارائه خدمات و انجام هر چه بهتر فرآیندها داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای زنجان
نظرات