دستغیب: ناعدالتی های صورت گرفته در حق پرستاران شایسته توجه ویژه قوای مجریه و مقننه است

دستغیب: ناعدالتی های صورت گرفته در حق پرستاران شایسته توجه ویژه قوای مجریه و مقننه است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز،«سیداحمدرضا دستغیب» در صحن علنی شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک سال را بدون آیت الله هاشمی رفسنجانی پشت سر گذاشت ابراز کرد: زندگانی آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستون های مستحکم انقلاب و یار دیرین امام و رهبری، الگوی شایسته ای برای آنان است که می خواهند زندگی انقلاب توام با مردسالاری داشته باشند .

رییس شورای تسلامی شهر شیراز افزود: صبر و تحمل بی نظیر وی در کنار قدرت مدیریت همراه سازی آحاد مردم جامعه از بدو مبارزات امام خمینی و قریب به ۸۰ سال می تواند نمونه کاملی باشد برای جوانانی که تلاش دارند وارد عرصه مدیریت کشور شوند، شخصیت بی نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه تاریخ الگو، خواهند ماند .

وی خاطر نشان کرد: شناخت ایشان از مسائل بین المللی و تسلط بر آسیب های مبتلا به کشور در حوزه های مختلف و اتخاذ تصمیمات شایسته در لحظه های بحرانی از آیت الله هاشمی رفسنجانی مدیر قابل اعتماد برای جمهوری اسلامی ساخته بود .

دستغیب ادامه داد: خلا تاثیر آیت الله هاشمی رفسنجانی در سطح بین المللی و به ویژه در بهبود روابط با کشورهای منطقه این روزها بیش از پیش احساس می شود؛ اتکای او به آرای مردم و دفاعش از اندیشه های مردسالاری را هیچ کس از یاد نخواهد برد .

دستغیب افزود: یاد این بزرگ مرد را گرامی میداریم و برای شادی روحش از درگاه خدای متعال طلب رحمت و مغفرت می کنیم .

رییس شورای اسلامی شهر شیراز باگرامیداشت سالروز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: انتخاب شایسته سالروزمیلاد حضرت زینب به عنوان روز پرستار بیانگر اهمیت جایگاه پرستاری و مراقبت از بیماران در فرهنگ اسلامی است .

وی خاطر نشان کرد: هر چند اهمیت تیمارداری بیماران بر همگان روشن است اما نباید از وضعیت و معیشت پرستاران گرامی نیز غافل شویم؛ اخباری به گوش میرسد که با اجرای برخی از طرح های حوزه سلامت، در حق پرستاران ناعدالتی هایی صورت می گیرد که شایسته توجه ویژه قوای مجریه و مقننه به شرایط خاص کاری پرستاران است .

دستغیب ادامه داد: کلانشهر شیراز به واسطه استعدادهای بی نظیرش در حوزه سلامت افتخار دارد که جمعیت قابل توجهی از پرستاران کشور را تربیت کرده و یا در بیمارستانها و مراکز درمانی بکار گرفته است .

رییس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم مدیریت کلانشهر شیراز با نگاه ویژه زمینه مساعدی را برای بهره برداری پرستاران گرامی از امکانات شهری فراهم آورد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات