حقوق شهروندان خط قرمز شورای شهر مشهد است

حقوق شهروندان خط قرمز شورای شهر مشهد است

حقوق شهروندان خط قرمز شورای شهر مشهد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، یازدهمین هفته از طرح چهارشنبه های پاسخگویی صبح امروز و با حضور وحید نیرویی، سرپرست نظارت عالیه شورای شهر مشهد در مرکز ۱۳۷ شهرداری برگزار شد.

نیرویی پس از پاسخگویی ۲ ساعته به شهروندان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و با اشاره به اهمیت مرکز ۱۳۷ در ایجاد ارتباط عمیق میان آحاد شهروندان و بدنه مدیریت شهری، اظهارکرد: ۱۳۷ پیش از اینکه خدمت شهرداری به شهروندان باشد، خدمتی است که شهروندان به این مجموعه ارائه می‌کنند.

نیرویی پس از پاسخگویی ۲ ساعته به شهروندان به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و با اشاره به اهمیت مرکز ۱۳۷ در ایجاد ارتباط عمیق میان آحاد شهروندان و بدنه مدیریت شهری، اظهارکرد: ۱۳۷ پیش از اینکه خدمت شهرداری به شهروندان باشد، خدمتی است که شهروندان به این مجموعه ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با این مرکز ارتباط برقرار نمایند، گفت: بدون شک مشارکت گسترده مردم در زمینه انتقال نارسایی های احتمالی و مشکلات مربوط به حوزه مدیریت شهری موجب اداره بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان خواهد شد.

نیرویی همچنین تصریح کرد: رویکرد شورای پنجم شهر مشهد در برخورد با تخطی‌گران مجموعه شهرداری بی‌نظیر است؛ این حساسیت نشان از اهمیت حقوق مردم برای اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری دارد.

نیرویی در ادامه صحبت های خود از مشارکت پررنگ بانوان و ارتباط آنها با سامانه ۱۳۷ قدردانی کرد و افزود: دغدغه‌مندی ایشان قابل ستایش است چراکه بسیاری از مسائل طرح شده در مقیاس شهری و عمومی بود که عواید آن شامل حال تمام شهروندان می‌شود.

سرپرست نظارت عالیه شورای شهر پاسخگویی سریع و مناسب را بسیار ارزنده دانست و تصریح کرد: مجموعه های نظارتی شورای شهر و شهرداری باید مدافع حقوق شهروندان باشند.

نیرویی با اشاره به اهمیت برخورد صحیح کارکنان و افراد یک مجموعه با مردم، گفت: شورای شهر و شهرداری که شعار شهر شهروندمحور را طرح می‌کند باید روی این مقوله نظارت دقیق داشته باشند؛ نظارت مستمر، کاهش تخلفات را در پی دارد.

وی در ادامه تشریح نقش ۱۳۷ و تماس های مردمی با این سامانه، اظهارکرد: بواسطه ارزیابی و پایش مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان می‌توان دغدغه‌ها را شناسایی کرد و آنها را در اولویت برنامه‌ریزی های کلان شهر داشته باشیم

نیرویی خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که علاوه‌بر مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، سامانه کمیته های نظارتی شورای شهر و مدیریت نظارت عالیه نیز از دیگر راه های ارتباطی مردم برای انتقال شکایات، انتقادات و پیشنهادات هستند که شهروندان عزیز میتوانند از آنها استفاده کنند و گام به گام در جریان روند پیشرفت کار قرار گیرند.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات