به روزرسانی لایه اطلاعاتی ۱۸ هزار معبر سطح شهر مشهد

به روزرسانی لایه اطلاعاتی ۱۸ هزار معبر سطح شهر مشهد

به روزرسانی لایه اطلاعاتی ۱۸ هزار معبر سطح شهر مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از به‌روزرسانی لایه اطلاعاتی ۱۸هزار معبر سطح شهر در سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی SDI خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجاییان ضمن اشاره به همکاری شرکت ترافیک هوشمند الیت و امور نامگذاری معابر شهرداری مشهد در فرآیند بهنگام‌سازی معابر سطح شهر گفت: پیش از این به دلیل بلاتکلیف بودن معابر، نظام آدرس‌دهی با مشکلاتی روبه‌رو بود که با انجام این پروژه تعداد معابر دارای نام بر روی نقشه پایه شهر از ۲۶ هزار معبر به ۴۴ هزار معبر رسید؛ به نحوی که می‌توان گفت هم‌اکنون ما دیگر معبر بدون نامی در سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی SDI و نقشه شهر مشهد نداریم.
وی با اشاره به اینکه با اتمام پروژه بهنگام‌سازی معابر، قدم مهمی در راستای نظام‌دهی به بسترهای خدمات اطلاعات مکانی شهری برداشته شده است، اظهار داشت: در این پروژه، تعداد ۱۸هزار معبر سطح شهر با صرف ۲۶۰۰ نفر ساعت عملیات میدانی و ۷۰۰ نفر ساعت پشتیبانی فنی و با استفاده از اپلیکیشن تخصصی سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی SDI نام‌گذاری و تعیین تکلیف شد.
رجائیان در خاتمه افزود: این خدمت علاوه بر اینکه مورد نیاز عموم شهروندان و زائران و توسعه‌دهندگان وب است، در پروژه ملی GNAF، نقشه پایه شهر، سرویس‌های مسیریابی و نظام آدرس‌دهی، سرویس‌های مختلف مکان‌مرجع و... نیز کاربرد دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات