پورتال برق استان لرستان مقام برتر وزارت نیرو را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان به نقل از فریدون خودنیا مدیر عامل برق استان هرساله توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو بررسی شاخص های توسعه فن آوری اطلاعات در بین مجموعه شرکت های صنعت آب و برق کشور انجام و انتشار می یابد.
این گزارش حاکیست مدیر عامل برق لرستان در این خصوص اظهار داشت: که خوشبختانه شرکت توزیع برق لرستان از نظر شاخص های توسعه دولت الکترونیک و ارائه آنلاین خدمات سازمانی با تلاش و پشتکار و نوآوری و داشتن ایده های جدید کارکنان دفتر فن آوری و اطلاعات و ارتباطات موفق عمل نموده و مقام برتر در سطح وزارت نیرو را کسب کرده است.
مهندس خودنیا گفت: توسعه دولت الکترونیک باید در جهت تحقق اهداف، برنامه های جامع و اصلاح نظام اداری باشد زیرا به روز بودن و ارائه خدمات سریع و آنلاین به جامعه از ضروریات و از شاخص های مهم توسعه دولت الکترونیک می باشد.
وی افزود: افزود با توجه به سیاست های دولت در الکترونیکی نمودن دستگاههای اجرایی پاسخگو بودن سازمان ها به مردم یک اصل است و شرط لازم دسترسی آسان مردم به ارائه خدمات از طریق سایت های رسمی و دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات الکترونیکی می باشد.
مهندس خودنیا ابراز داشت: توسعه دولت الکترونیکی و هوشمندسازی سازمان ها و اصلاح نظام اداری از شاخص های اصل ومبنای خدمات رسانی در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در ادامه مهندس کورش رباطی مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص این موفقیت گفت:تمام هدف دولت خدمتگزار ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و ایجاد بسترمناسب برای دسترسی آسان آحاد جامعه در بهره برداری از خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی و اداری می باشد که موفقیت های فراوانی در این زمینه به دست آمده است.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات ابراز داشت: خدمات الکترونیک تعامل بین ارائه دهنده خدمت و مشتری بوده که بصورت اینترنتی عرضه و هدف آن تسریع در ارائه خدمات بصورت غیر حضوری است.
مهندس رباطی افزود: ایجاد دسترسی آسان به خدمات وزارت نیرو با گسترش جایگاههای الکترونیکی نتیجه تلاش سخت کوشانه کارکنان دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع برق استان می باشد که جا دارد از مدیرعامل محترم شرکت، معاونت مهندسی و برنامه ریزی و کارکنان خدوم این دفتر تقدیر و تشکر نموده و کسب این افتخار بزرگ را به صنعت برق استان صمیمانه تبریک می گویم.
وی مزایای ارائه خدمات الکترو نیکی را به برشمرد و گفت: از نتایج و دستاوردهای حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی میتوان موارد ذیل را نام برد: کاهش محسوس مراجعه حضوری ارباب رجوع، ماشینی و الکترونیکی کردن فعالیت های تکراری اداری و مالی برای سرعت بخشیدن پاسخگویی به مراجعه کنندگان، بهبود کارایی و بهره وری سازمان، کاهش ترددهای بی مورد شهری و ترافیک، کاهش قیمت تمام شده خدمات اداری، افزایش سرعت و دقت رسیدگی به امور مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، دسترسی سریع، آسان و به موقع مردم به اطلاعات و خدمات مورد نیاز در تمام روزهای هفته، افزایش سلامت اداری و کاهش فساد اداری از طریق شفاف سازی فرآیندهای اداری و سازمانی، بی نیازی ارباب رجوع از پیگیری امور خود در مرکز استان و ...
مهندس رباطی در پایان خدمات قابل ارائه در پورتال برق لرستان را به شرح ذیل عنوان نمود: دریافت و پرداخت الکترونیکی قبوض برق، خدمات الکترونیکی مشترکین، واگذاری انشعاب آمپر، افزایش یا کاهش آمپراژ، اصلاح سرویس انشعاب، تغییر مکان داخلی، جمع آوری موقت و دائم انشعاب، آزمایش کنتور، نصب و قطع انشعاب، تفکیک و ادغام انشعاب آمپری، اصلاح نام و آدرس، صدور فیش قطع و وصل، صدور قبض المثنی، تغییر نام و تعرفه، تسویه و بررسی صورت حساب، واگذاری برق موقت، سوابق مصارف و صورتحساب و پرداخت، امکان ثبت و پیگیری شکایات به صورت الکترونیک، سامانه خدمات الکترونیک صنعت برق، شناسنامه خدمات الکترونیکی شامل اطلاعات خدمات، شناسنامه خدمت و مراحل انجام خدمت، خدمات غیر حضوری دفاتر پیشخوان، پرسشهای متداول، ارائه فرمهای الکترونیکی خدمات از طریق سایت ، سامانه اطلاعات پرسنل، ارتباط کامل با کلیه بانک های اطلاعاتی ( جهت ثبت اطلاعات ، نمایش و گزارش گیری از اطلاعات بانک ها در پورتال )، پورتلت مدیریت داده ها (اتصال به بانکها ، ثبت ،نمایش و اطلاعات)، ارتباط مدام صفحات کاربران با یکدیگر و سرور، مناقصه، مزایده و آگهی، قابلیت اتصال با سایت های دیگر از طریق تکنولوژیXML و غیره
در پایان دفتر روابط عمومی این موفقیت را به مدیرعامل،دفتر فناوری اطلاعات و کلیه پرسنل شرکت توزیع برق لرستان تبریک عرض می نماید.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان
نظرات