تصویب کلیات بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری

تصویب کلیات بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت، گفت: در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر چناران لایحه پیشنهادی بودجه سیاست‌های ۹۸ شهرداری با حضور شهردار و کارشناسان شهرداری به تصویب اعضای شورای شهر چناران رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران، افزود: این بودجه شامل سیاست های اجرایی و راهبردی مدیریت شهری در قسمتهای مختلف است که پس از ماهها بررسی و کار کارشناسی در کمسیون برنامه و بودجه شورا در صحن علنی طرح و تصویب شد.
وی بیان کرد؛ با تصویب این لایحه، شهرداری موظف است کلیه سیاست‌های اجرایی وبرنامه های کاری خود در سال آینده را بر اساس بودجه ابلاغی تنظیم نماید.
عضو شورای شهر چناران، بیان کرد: علاوه بر تصویب کلیات بودجه شهرداری، اعضای شورا میزبان هیات موسس و کمیته های مختلف دعای ندبه شهرستان نیز بودند که در این نشست صمیمی مباحث مختلف فرهنگی و مذهبی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مهندس نظافت، گفت: استفاده از ظرفیتهای فرهنگی شهرداری و شورا جهت افزایش و ارتقای رویدادهای فرهنگی با مشارکت اعضای جلسه دعای ندبه شهرستان از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات