بازدید مدیران خبرگزاری تسنیم از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
مهندس صبوری تصریح کرد: تامین رضایت مشترکان از طریق استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، هوشمند سازی و کنترل و پایش مداوم شبکه و ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه فروش انرژی و خدمات پس از فروش در راستای سیاست های دولت الکترونیک با استفاده از سامانه های غیرحضوری، دو سیاست اصلی کاری این شرکت است و از ارائه بیش از ۹۰ درصد خدمات مورد نیاز مشترکان از طریق سامانه ۱۵۲۱، اپلیکیشن همراه برق تهران، اینترنت و دفاتر پیشخوان دولت، خبر داد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
نظرات