بازدید مدیران خبرگزاری تسنیم از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

مهندس صبوری تصریح کرد: تامین رضایت مشترکان از طریق استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، هوشمند سازی و کنترل و پایش مداوم شبکه و ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه فروش انرژی و خدمات پس از فروش در راستای سیاست های دولت الکترونیک با استفاده از سامانه های غیرحضوری، دو سیاست اصلی کاری این شرکت است و از ارائه بیش از ۹۰ درصد خدمات مورد نیاز مشترکان از طریق سامانه ۱۵۲۱، اپلیکیشن همراه برق تهران، اینترنت و دفاتر پیشخوان دولت، خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات