از برگزاری نمایشگاه در حوزه‌ی فعالیت‌های شهری حمایت خواهیم کرد

شهردار کرمان در حاشیه‌ی افتتاح نمایشگاه گل و گیاه:

از برگزاری نمایشگاه در حوزه‌ی فعالیت‌های شهری حمایت خواهیم کرد

دهمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه عصر امروز در محل شرکت نمایشگاه بین المللی جنوب شرق شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در حاشیه‌ی بازدید از این نمایشگاه گفت: از برگزاری نمایشگاه در حوزه‌ی فعالیت‌های شهری حمایت خواهیم کرد.

سید مهران عالم زاده  این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: دهمین نمایشگاه گل وگیاه، با همکاری شهرداری کرمان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق و مشارکت بخش خصوصی برگزار شده است.

وی خاطرنشان: برای برگزاری نمایشگاههایی در حوزه فعالیت های شهرداری همکاری خود را به مدیریت شرکت نمایشگاههای بین المللی اعلام کرده‌ایم.

شهردار کرمان افزود: در برگزاری نمایشگاههای فرهنگی نیز تمایل به همکاری داریم به طوری که در زمان برپایی نمایشگاه کتاب و مطبوعات با فراهم  آوردن سرویس حمل ونقل عمومی، استفاده و بازدید از نمایشگاه را برای مردم تسهیل کردیم.

عالم زاده همچنین برگزاری نمایشگاه در حوزه‌ی  فعالیت های شهرداری را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در حوزه خدمات شهری از جمله حمل ونقل، گل  و گیاه و مبلمان شهری، نمایشگاههای خوب و مفیدی برای شهر هستند چرا که به دلیل حضور همه شرکتها از سراسر کشور، زمینه آشنایی با تولیدات داخلی فراهم می شود و شهرداری کرمان  و همچنین شهرداری های سایر شهرهای استان می توانند از محصولات ارایه شده در حوزه فعالیت های شهری بهره‌برداری کنند.

شهردار کرمان نمایشگاه گل و گیاه را نیز از جمله نمایشگاه های مفید دراین حوزه معرفی کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید، مردم به رسم عادت دیرینه‌ی خود هم زمان با فرا رسیدن فصل بهار، کاشت  گل و گیاه و خرید گلهای آپارتمانی را انجام می‌دهند و این نمایشگاه فرصت و زمینه خوبی را برای آشنایی با گلها و گیاهان و نیز خرید  برای مردم فراهم می کند.

وی حضور و مشارکت شرکتها در این نمایشگاه را خوب دانست و خاطرنشان کرد : امیدوارم همه شهرداری ها از این نمایشگاه بازدید کنند و از فضای موجود برای اقدامات آینده خود بهره بگیرند.

عالم زاده در ادامه تصریح کرد: البته این نمایشگاه تنها در حوزه گل وگیاه بود و به نظر من بهتر است در نمایشگاه بعدی در حوزه فن آوری وتکنولوژی ها، ابزار  و تجهیزات فضای سبز نیز  آورده شود تا نمایشگاه به صورت یک بسته کامل در این زمینه و به صورت پررونق تر ارایه شود.

گفتنی است نمایشگاه گل و گیاه (نمایشگاه گل و گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی ) از ششم لغایت ۱۰ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه  بین المللی جنوب شرق دایر می باشد.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۸۵۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات