آئین تجلیل از بانوان شهرداری زرند برگزار شد.

آئین تجلیل از بانوان شهرداری زرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند طی مراسمی با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند و همزمان با روز زن و ولادت حضرت زهرا(س)از بانوان شاغل در بخشهای مختلف شهرداری تجلیل شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعات حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س) سرمشق برای تمام نسل ها هستند که در تمام نقش های دختری، خواهری، همسری و مادری می توانند بهترین الگو برای زنان و دختران جامعه باشند .

شهردار زرند به نقش بانوان در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: به برکت نظام جمهوری‌اسلامی، حضور بانوان را در تمام ابعاد جامعه شاهد هستیم و برخی بانوان در پست‌های مهم کشور فعالانه مشغول به خدمت هستند .

منتخب شورای شهر زرند با قدردانی از خدمات و تلاشهای بانوان شاغل در شهرداری زرند گفت: جای بسی خرسندی است که بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده اند و امروز شاهد اتفاقات خوبی در همه زمینه ها می باشیم.

وی با اعلام اینکه در کشور ما جایگاه و ارزش زن روز به روز ارتقاء یافته و در تمامی عرصه ها زنها حضور فعال و چشمگیر دارندگفت:خانواده‌ای که نسبت به ایجاد آرامش توام با سلامت در جامعه ایفای نقش می‌کند به قطع یقین می تواند فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه نماید.

وی در پایان با اعلام اینکه از همه همکارانمان در شهرداری انتظار داریم که همچون گذشته مصمم تر و پرتوان تر از همیشه در خدمت شهر و شهروندان باشند و تکریم ارباب رجوع را در راس کارهای خود قرار دهند تا در سال ۹۸  شاهد مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در برنامه های شهرداری باشیم .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از بانوان شاغل در شهرداری با اهداء لوح سپاس و هدایائی تقدیر شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات