برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

به مناسبت زادروز باسعادت و فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشنی با حضور مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ جشن گرامیداشت مقام زن و روز مادر، چهارشنبه ، هشتم اسفند ماه، با حضور مهندس حسین صبوری، مدیرعامل ، جمعی از مدیران ارشد و بانوان شرکت، برگزار شد.
حسین صبوری، در این مراسم ضمن تبریک روز زن طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: امروزه وجود بانوان در عرصه های اجتماعی پر رنگ تر از همیشه است و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به خود میبالد که در رده های بالای مدیریتی توانسته است از بانوان فرهیخته استفاده کند.
در ادامه مدیرعامل، صداقت و سطح توقع کمتر را از دیگر ویژگی های بارز بانوان دانست و تصریح کرد: از دیگر ویژگی شگفت انگیز بانوان که خداوند به آنها عطا کرده توانایی بالای آنها در همزمان انجام دادن کارها به درستی و در نهایت دقت، است.
فریبا مفتاح پور، مشاور مدیرعامل در امور بانوان نیز ضمن تبریک این عید بزرگ، تقارن زیبای این روزهای پایان سال و میلاد حضرت فاطمه(س) را به فال نیک یاد کرد و گفت: یکی از دستاوردهای اعتماد به بانوان را کمک به ارتقای سطوح کاری آنان دانست و افزود: قطعاً بار مسئولیت ما با این اعتماد زیاد می شود و ما با مسئولیت پذیری و تلاش خود می‌توانیم الگوی مناسبی برای جامعه، باشیم.
در این مراسم آقای دکتر سعید عزیزی، مدرس دانشگاه به عنوان سخنران در حوزه مقام مادر و تاثیر زن در جامعه در خصوص  مقام ارزشمند زن و جایگاه ها مادر در گاه خداوند سخنانی بیان کرد  و در انتهای صحبت های خود اظهار امیدواری کرد، تمامی مردان و زنان، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.
شایان ذکر است؛ اجرای گروه هنری و گروه های طنز و اهدای لوح تقدیر به بانوان برگزیده در فعالیت های علمی و داخلی شرکت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است؛ در تمام مناطق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز مراسمی با حضور مدیر منطقه به منظور پاسداشت مقام زن ، برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات