اتمام یک پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان

اتمام یک پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان

اتمام یک پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان


به منظور برنامه ریزی جهت پیاده سازی یک پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان، دهمین نشست کمیته تحقیقات این شرکت تشکیل شد.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان گفت: این جلسه به ارائه گزارش نهایی محقق در خصوص اقدامات انجام یافته پیرامون پروژه تحقیقاتی" بررسی و ارائه مناسب ترین شیوه ایجاد زمین در نواحی مختلف استان سمنان " اختصاص داشت.

حسین خسروی بااشاره به این که این پروژه در سال ۹۵ مصوب گردیده افزود: در این نشست فعالیت های صورت گرفته در دو سال اخیر برای عملیاتی شدن  این پروژه توسط محقق تشریح شده و تفاوت گسترده مقاومت ویژه خاک در نواحی مختلف استان به عنوان یکی از چالش های پیش رو در طرح عنوان گردیده است.

مدیرعامل ورئیس کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان از تلاش و زحمات ارزشمند محقق این پروژه و تیم همکار قدردانی کرد و اظهارداشت: این طرح نمونه خوبی برای اجرای سیستم زمین در سطح استان به ما ارائه داده و واحد مهندسی شرکت می بایست با ابلاغ نتایج آن به واحد های ذیربط، در جهت رسیدن به یک الگو و دستورالعمل یکپارچه اقدام نماید.

سید محمد موسوی زاده باعنوان این که از این پس در بخش اجرای سیستم زمین، یک سندقوی و قابل اتکا در اختیار داریم تصریح کرد: در نشست مشترکی که با حضور محقق این پروژه انجام می گیرد، ضمن استماع نقطه نظرو دیدگاه های همکاران، تاکید برهرچه بیشتر عملیاتی نمودن طرح مذکور، صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات