برگزاری هشتمین همایش تحقیقاتی  شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

برگزاری هشتمین همایش تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت، اساتید دانشگاه شهید باهنر و دانشگاه تحصیلات تکمیلی، مدیریت تولید برق استان کرمان و همکاران تحقیقات شرکت توزیع برق شمال استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این نشست شیخ شعاعی معاون مهندسی و برنامه ریزی به ارائه عملکرد شرکت پرداخت و افزود: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، وظیفه تامین برق ۱۶ شهرستان از ۲۳ شهرستان این استان و با داشتن بیش از ۵۵۸ هزار مشترک و شبکه ی توزیعی به طول بیش از ۳۳ هزار کیلومتر با پیک بار بیش از ۱۱۵۰ مگاوات را بر عهده دارد.

وی به برنامه استراتژیک شرکت اشاره نمود و افزود: چشم انداز شرکت در سال ۱۴۰۴ عدد ۲۸۰۸       می باشد به این معنا که تلفات شرکت به ۸ درصد، مراجعه حضوری به صفر و میزان خاموشی به ازای هرمشترک در سال به ۲۸ دقیقه در سال برسد.

معاون مهندسی و برنامه ریزی در ادامه سخنان خود به کسب رتبه های برتر توسط شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: رتبه دوم در ارزیابی عملکرد شرکتهای توزیع در سال ۹۴، رتبه برتر در مدیریت فعالیت های سامانه اطلاعات مکانی( GIS ) در سال ۹۵، رتبه برتر مرکز فوریتهای برق در بین شرکتهای توزیع کشور در سال ۹۵، مقام اول در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برای سومین سال پیاپی، مقام دوم در برق رسانی به روستاهای فاقد برق، مقام اول در برق رسانی به روستاهای فاقد برق با سامانه های خورشیدی از جمله مقام های کسب شده توسط شرکت برق جنوب استان می باشد که به همت والای کارکنان شرکت حاصل شده است.

شیخ شعاعی برنامه های در دست اقدام شرکت را برشمرد و گفت: طراحی استراتژی، اهداف و فرایندهای مدیریت دارایی های فیزیکی با نگرش  تجهیز محوری، پیاده سازی سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار ( BPMS طراحی و استقرار سیستم مدیریت تکنولوژی، طراحی ساختار پایش برخط مشترکین صنعتی سنگین و شهرک های صنعتی، مطالعه و ایجاد معماری سازمانی تفصیلی و پیاده سازی نرم افزارهای مرتبط، توسعه خدمات غیرحضوری و توسعه دولت الکترونیک و پباده سازی سیستم اسکادا از جمله برنامه های در دست اقدام این شرکت می باشند.

وی به فعالیت های حوزه تحقیقات در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان پرداخت و افزود: مدیریت پروژه های تحقیقاتی، مقالات و کنفرانس ها، انتشار مقالات و تحقیقات منجر به ساخت و تجاری سازی محصولات، ارتباط موثر صنعت و دانشگاه، پیشنهادها و نظام مشارکت از جمله وظایف این دفتر   می باشد.

شیخ شعاعی تصریح نمود: از فعالیت های دفتر تحقیقات در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه، برگزاری جلسات مستمر با دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه، برگزاری دوره های تخصصی برای دانشجویان و اساتید، برگزاری جلسات مشترک با دانشگاه، راه اندازی خانه صنعت می باشد.

وی در خصوص رتبه های برتر حوزه  تحقیقات و پیشنهادها بیان نمود: پژوهشگر برتر استان در سال ۹۳، رتبه دوم در ارزیابی دفاتر تحقیقات شرکت های توزیع کشور در سال ۹۴، رتبه دوم در ارزیابی دفاتر تحقیقات شرکت های توزیع کشور در سال ۹۶، مدال طلا و برنز جشنواره اختراعات کره جنوبی BIXPO در سال های ۹۵ و ۹۶، کسب رتبه «رشد برتر» در ارزیابی عملکرد نظام پیشنهادها در سال ۹۶، رتبه برتر در ارزیابی دفاتر تحقیقات شرکت های توزیع کشور در سال ۹۷، رتبه برتردر ارزیابی اقتصادی پروژه های تحقیقاتی خاتمه یافته شرکت های توزیع کشور در سال ۹۷، رتبه دوم در جشنواره نوآوری های شرکتهای توزیع در سال ۹۷ برای پروژه تحقیقاتی ساخت و پیاده سازی سنسور تشخیص میدان دید، رتبه اول در جشنواره نوآوری های شرکتهای توزیع در سال ۹۷ برای پروژه تحقیقاتی طراحی و ساخت جعبه انشعاب هوشمند برق با قابلیت کنترل از راه دور رتبه های برتر کسب شده در این شرکت می باشد.

در ادامه این نشست ضیغمی سخنران کلیدی این همایش به معرفی نوآوری در کسب و کار با رویکرد تفکر طراحی و همچنین شیما کاشف به ارائه مطالبی در خصوص داده کاوی و کاربردهای آن پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این نشست تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود به برترین های تحقیقات و نظام پیشنهادها و همچنین مقاله دهندگان و خبرگان همکار در فرایندهای تحقیقاتی اهداء گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات