اولین نشست مدیران و...
اولین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری یزد در سال جاری روز دوشنبه بیست و ششم فروردین ماه برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، اولین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری یزد در سال جاری صبح روز دوشنبه بیست و ششم فروردین ماه در سالن جلسات برگزار شد.
حسین ساجدی فر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در این نشست ضمن خیر مقدم به اعضاء، از روابط عمومی ها به عنوان پایگاه اطلاعاتی فی ما بین مجموعه شهرداری و شهروندان نام برد و تصریح کرد: در واقع با کمک روابط عمومی باید شهرداری را به جامعه معرفی کنیم تا عملکرد شهرداری ضمن آگاهی، در تمام مسائل مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.
وی با بیان این که توسعه فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اولویت های این مدیریت در سال جاری است، افزود: تقویت رویه و انسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی و فراهم کردن بستر لازم جهت تخصصی و حرفه ای شدن نیروی انسانی روابط عمومی ها ضرورت دارد تا موجب شود روابط عمومی ها با بروز رسانی سایت ها و کانال های ارتباطی اطلاع رسانی، آخرین اطلاعات و اخبار شهرداری شهر جهانی را به شهروندان و مخاطبان ارائه نمایند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در خصوص اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری گفت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی مناسب برای فرهنگ مهمان نوازی مردمان شهر جهانی یزد بود که با همدلی و یکپارچگی مجموعه شهرداری یزد باعث شود عملکرد مناسبی را در این ایام ارائه نمائیم.
در پایان، اعضاء پس از ارائه برنامه ها و راهکارهای سال جاری حوزه خود به بحث و گفتگو پرداختند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد
نظرات