نزدیک به چهار هزار شهروند در فروردین ماه با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ در فروردین ماه سال جاری ۳ هزار و ۹۰۱ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این مجموع تماس تعداد ۲ هزار و سیصد مورد توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش؛ همچنین تعداد ۱۶۰۱ تماس در سامانه ۱۳۷ ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ابلاغ شده است.
طبق این گزارش؛ بیشترین تماس در فروردین ماه، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بود که با پیگیری های لازم اقدام شد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات