عملیات گسترده بهسازی آسفالت بلوار ساحلی در محدوده زیرگذر پل شهید علم الهدی منطقه دو

عملیات گسترده بهسازی آسفالت بلوار ساحلی در محدوده زیرگذر پل شهید علم الهدی منطقه دو

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از اجرای عملیات گسترده بمنظور بهسازی و ترمیم آسفالت بلوار ساحلی در محدوده زیرگذر پل شهید علم الهدی توسط معاونت فنی و عمرانی این حوزه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، دغاغله عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که طغیان رودخانه کارون در منطقه دو برجای گذاشته، نشست و تخریب آسفالت نقاطی حساس از زیرگذر پل ها و بلوار ساحلی حدفاصل پل کابلی تا پل شهید دقایقی می باشد که با همت معاونت فنی و عمرانی این حوزه نسبت به ترمیم، بازسازی و بهسازی آسفالت این مسیر اقدام شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه دو در اشاره به این خبر گفت: از روزهای گذشته بمنظور بهسازی نقاطی از مسیر بلوار ساحلی که مشکلات نشست آسفالت داشت در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون ترمیم و بهسازی آسفالت زیر گذر پل شهید علم الهدی حوزه منطقه دو بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

مراد حسینی در خصوص مشخصات فنی این پروژه تصریح کرد: در این عملیات خاکبرداری، اجرای سنگ لاشه، اجرای سرباره، حفاری آسفالت و زیر سازی به ارتفاع ۸۰ سانتی متر، بتن ریزی مسلح با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در متر مربع به متراژ ۳۰۰ متر و به ارتفاع ۳۵ سانتی متر در لاین غربی زیرگذر پل شهید علم الهدی انجام شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص این بلوار تصریح کرده است که با اتمام این پروژه و ادامه بهسازی نقاط دیگر این بلوار، روند عبور و مرور وسایل نقلیه تسهیل شده و علاوه بر کاهش بار ترافیکی درون شهری موجب روان شدن برخی از گره‌های ترافیکی در این منطقه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات