بازدید شهردار کرمان از مرکز گذر پناه زنان رضوان

بازدید شهردار کرمان از مرکز گذر پناه زنان رضوان

صبح امروز  شهردار کرمان به همراه معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری از مرکز گذری پناه رضوان (محل نگهداری زنان بد و بی سرپرست و کارتن خواب) بازدید کردند .

به گزارش کرمان آنلاین، شهردار کرمان ضمن تشکر از زحمات مسئولان و خیران این مجموعه که برای توانمند سازی این زنان و بازگشت آنها به جامعه تلاش می‌کنند، گفت: اگر  نتوانیم به مشکلات اجتماعی رسیدگی کنیم، در حوزه های دیگر نیز موفق نخواهیم بود.

سید مهران عالم زاده ادامه داد: شهرداری تا حد توان در بخش خیریه ها، سمن ها و کودکان خیابانی ورود کرده و به آنها کمک خواهد کرد.

وی گفت: برای حمایت از این مراکز اگر خیری بخواهد نسبت به ساخت ساختمان و محل سکونتی برای این افراد اقدام کند، شهرداری این آمادگی را دارد تا به آنها زمین و پروانه واگذار کند.

شهردار کرمان ادامه داد: هم چنین اگر خیران بخواهند جهت عرضه محصولات افراد این مراکز و یا تامین مخارج آنها در ساختمانی که می‌سازند، مرکز تجاری هم به نفع این آسیب دیدگان احداث کنند با آنها همکاری می‌کنیم .

عالم زاده در بخش دیگری از صحبت های  خود به تملک املاک در مسیر طرح های عمران شهری اشاره کرد و افزود: تا اجرای طرح می‌توانیم این خانه ها را در اختیار این مراکز قرار دهیم که هم اکنون نیز این اقدام برای راه اندازی مرکزی تحت پوشش بهزیستی انجام شده است.

وی برای در اختیار گذاشتن بنر و بیلبوردهای سطح شهر جهت استفاده در بخش فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و هم چنین استفاده از ظرفیت هفته‌نامه کرمان شهر برای فرهنگ‌سازی و جذب کمک های مردمی، استفاده از ظرفیت فرهنگسراها و خانه های فرهنگ برای آموزش رایگان بانوان تحت پوشش این مرکز برای کمک به این مجموعه قول مساعد داد.

شهردار کرمان با بیان اینکه نگاه ما به بخش فرهنگی درآمد زایی نیست، بلکه کمک رسانی است، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و معضلات اجتماعی می تواند نقش موثری در پیشرفت و بهبود فضای شهری داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهردار نیز در ادامه با اشاره به تولیدات بانوان این مجموعه در دوخت ساک های دستی و خرید گفت : این توان وجود دارد تا  در نقاط  پر تردد شهر، مکان ها و بازارچه هایی جهت عرضه‌ی تولیدات بانوان این مجوعه راه اندازی کنیم .

مسئول و خیران مرکز گذری پناه رضوان (محل نگهداری زنان بد سرپرست و بی سرپرست و کارتن خواب) نیز در این بازدید با اشاره به اینکه ۱۶نفر در این مجموعه نگهداری می شوند که زنان بد و بی سرپرست هستند و متاسفانه شاهد اعتیاد بعضی از آنها بودیم ،اظهار کردند: این زنان هم اکنون اعتیاد خود را ترک کرده و می خواهند به جامعه باز گردند.

همچنین آنها در پایان از شهردار کرمان خواستند برای تجهیز ساختمان ، بهسازی و زیباسازی محوطه آن و عرضه تولیدات زنان این مجموعه در بازارچه‌ها این مجموعه را یاری دهند .

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazrezvan.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazrezvan۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazrezvan۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazrezvan۳.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات