نزدیک به چهار هزار شهروند در اردیبهشت ماه با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ در اردیبهشت ماه سال جاری ۳ هزار و ۹۲۱ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این مجموع تماس ها یک هزار و ۹۴۰ مورد توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش؛ هزار و ۹۸۱ تماس در سامانه ۱۳۷ ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شده است.
طبق این گزارش؛ بیشترین تماس ها در این مدت، مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات