نزدیک به پنج هزار شهروند در خرداد ماه با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷، دوهزار و ۳۵۴ تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش؛ دوهزار و ۲۹۹ تماس در سامانه ۱۳۷ ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
طبق این گزارش؛ بیشترین تماس در این مدت، مربوط به سازمان پارک ها و فضای سبز بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات