درسه ماهه اول سال جاری منطقه یک شهرداری قزوین به بیش از هزار پیام سامانه ۱۳۷ پاسخ داده است

درسه ماهه اول سال جاری منطقه یک شهرداری قزوین به بیش از هزار پیام سامانه ۱۳۷ پاسخ داده است

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: از هزار و ۳۶ پیام دریافت شده از طریق سامانه ۱۳۷، شهرداری منطقه یک به ۷۲۵ پیام رسیدگی کرده و ۳۱۱ پیام در دست بررسی و اقدام است.

این مقام مسئول بیان کرد: موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با ۳۳۳ مورد بیش ترین تماس شهروندان در این مدت بود و پس از آن درخواست شهروندان برای جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان تعداد تماس زیادی را به خود اختصاص داد.

مدیر منطقه یک شهرداری تصریح کرد: برخی از در خواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در زمان کوتاهی مشکلات را برطرف کرد، بنابراین باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه ۱۳۷، نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آن ها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات