درسه ماهه اول سال جاری منطقه یک شهرداری قزوین به بیش از هزار پیام سامانه ۱۳۷ پاسخ داده است
به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: از هزار و ۳۶ پیام دریافت شده از طریق سامانه ۱۳۷، شهرداری منطقه یک به ۷۲۵ پیام رسیدگی کرده و ۳۱۱ پیام در دست بررسی و اقدام است.
این مقام مسئول بیان کرد: موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با ۳۳۳ مورد بیش ترین تماس شهروندان در این مدت بود و پس از آن درخواست شهروندان برای جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان تعداد تماس زیادی را به خود اختصاص داد.
مدیر منطقه یک شهرداری تصریح کرد: برخی از در خواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در زمان کوتاهی مشکلات را برطرف کرد، بنابراین باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.
وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه ۱۳۷، نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آن ها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات