سفر دکتر رضا اردکانیان با هیئت بلند پایه وزارت نیرو به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

» به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز وزیر نیرو به همراه هیئت بلند پایه از این وزارتخانه عازم شهر اهواز شد تا از آنجا به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.
خانم دکتر ببران اظهار داشت: به علت شرایط بد هوایی در استان خوزستان و با تصمیم خلبان پرواز ، پرواز تهران اهواز در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.
وی گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان، تا ۳ ساعت آینده شرایط ایده آل برای حضور وزیر در اهواز و سپس کهگیلویه و بویراحمد ممکن نیست.
ببران گفت: وزیر نیرو با عذرخواهی و تقدیر از مردم کهگیلویه و بویراحمد و همه افرادی که زحماتی برای حضور مدیران وزارت نیرو در استان را متحمل شدند از سفر در اولین فرصت به استان خبر داد.
وی ادامه داد: وزیر نیرو به واسطه اهمیتی که برای خروجی مناسب از سفر و رسیدن به دستاوردهای با ارزش برای مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد دارد، از حضور با تاخیر در استان صرف نظر و سفر خود را در اولین فرصت به استان انجام می دهد.
به گزارش روابط عمومی، گویا سفر وزیر با تاخیر ۳ ساعته و حتی بیشتر به اهواز و سپس استان انجام می‌شد اما دکتر اردکانیان به واسطه جلسه فردا با رئیس جمهور و احتمال سفری بدون خروجی برای مردم از ادامه سفر منصرف شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

    نظرات