برگزاری جلسه کار گروه مدیریت پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای...

سومین جلسه کار گروه مدیریت پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و ادارات تابعه شهرستانی با موضوع آمادگی جهت سیلاب احتمالی مهر و آبان سالجاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، احمد مرتضوی رئیس گروه مدیریت بحران، پدافند غیر عامل شرکت و دبیر کارگروه ، ضمن قرائت مصوبات جلسات گذشته دستور کار جلسه امروز را که در خصوص آمادگی جهت سیلاب احتمالی مهر و آبان سال جاری بیان کرد .

در ادامه مهندس داودی مهر مدیر عامل شرکت آب منطقه استان با مهم توصیف کردن ماموریت این کار گروه، خواستار همکاری همه جانبه اعضا شرکت کننده با این کارگروه شد .

وی، رفع تصرف رودخانه های استان را از اولویت های اساسی این شرکت در این بازده زمانی عنوان کرد و ضمن تاکید به همکاران خواستار تسریع در این مهم شد .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مطالعات، رپرگذاری، تعیین خط حریم و بستر، لایروبی رودخانه های دائمی و فصلی، ساماندهی نقاط حادثه خیز، را از دیگر برنامه های این شرکت در این ایام عنوان کرد که می بایست در این زمان انجام شود .

وی در قسمت دیگری از صحبتهای خود گفت: باید بانک اطلاعاتی از توانایی پرسنل، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، تجهیزات، ماشین آلات سبک و سنگین مربوط به شرکت و کلیه بخشهای خصوصی(طرف قرارداد، و ارتباط کاری) تشکیل و به صورت مرتب اطلاعات به روز رسانی شده تا در موقع لزوم و ضرورت در حوادث غیر مترقبه از جمله سیلاب از ظرفیت آنها استفاده شود .

در ادامه آقایان مصلح، ارجمند، احسانی، کشاورز ، آران، رخشا، یاری جو، ظهیر نژاد، بهگام، دمساز به ارائه نقطه نظرات پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات