به گزارش
شهریار
؛ سعید بشیریان با اعلام این مطلب اظهار داشت: بخش های قابل توجهی از فضاها و امکانات تبلیغاتی قطارشهری پس از انجام تشریفات مناقصه ای به پیمانکاران واجد شرایط آن حوزه واگذار شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: نمایشگرها، لایت باکس ها و دستگیره های داخل قطارها از جمله امکانات فعال شده برای متقاضیان تبلیغاتی است.
بشیریان با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت در حوزه تبلیغی ادامه داد: قاب های پیشانی پل های مترو نیز پس از زیباسازی و بهسازی تحویل کانون های تبلیغاتی شده است.
وی با بیان اینکه این واگذاری ها خللی در اشاعه تبلیغات فرهنگی اسلامی در مترو نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: طبق توافق های به عمل آمده، مترو در مناسبت های مختلف سال از فرصت های تبلیغی واگذار شده برای اشاعه امور فرهنگی استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان خاطرنشان ساخت: در سالهای اخیر با حمایت های مجموعه شهرداری و اتخاذ تصمیمات صحیح، مترو توانسته بخشی از بدهی های کلان خود را تسویه و وارد روند رو به رشد اقتصادی شود.
نظرات