ثبت 7141 پیام مردمی در سامانه 137
ملیحه ولیان، با بیان اینکه از 7141 پیام دریافت شده، 3960 پیام حائز اطلاعرسانی و کارشناسی بوده است گفت: این میزان، 55 درصد مجموع پیامها را شامل میشود.
وی، با یادآوری سهم 35 درصدی پیامهای در حال پیگیری و عدم فوری افزود: 2529 پیام از مجموع پیامها دارای این شرایط بوده و تعداد 652 پیام نیز که رقم 9 درصد مجموع را نشان میدهد، مربوط به موضوعات غیرقابل مرتبط با وظایف شهرداری و غیرتأیید شده است.
مسئول سامانه 137شهرداری کاشان، آسفالت، نظافت و جمعآوری زباله،ساخت و ساز غیرمجاز را از جمله اولویت پیامها در سال جاری ذکر و عنوان کرد: در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز فرآیند اعلام به ستاد انضباط شهری برای دالگذاری، بازدید و جانمایی، بررسی در شهرسازی برای احراز تخلف و در نهایت ارسال به ماده صد انجام شد.
ولیان، سد معبر، حمل و نقل و ترافیک، حیوانات(سگهای ولگرد)، فضای سبز، آبگرفتگی و آب افتادگی، چاه وگودال، تاسیسات و روشنایی و... از دیگر اولویت پیامها در این مدت بوده است.
▫️وی با تأکید بر اینکه مردم مشارکت و ارتباط خوبی با شهرداری در زمینه گزارش رویدادها دارند بیان کرد: این در حالی است که رقم مشارکت مردم در سال گذشته ۱۳هزار پیام بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان
نظرات