در یک ماه گذشته به 125 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری گفت: از مجموع 125 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 80 درخواست رسیدگی و پاسخ داده شده و 45 درخواست در دست اقدام قرار دارد.
مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات مهمی در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای و روشنایی بوستان ها اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان در این موارد داشته است.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات