از پایگاه جامع اینترنتی سازگاری با کم آبی خراسان رضوی رونمایی شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخش آب کشور در مشهد، از پایگاه جامع اینترنتی سازگاری با کم آبی خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر عنوان کرد: در این نشست هم اندیشی دو روزه که با حضور صدیقه ببران، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، سیدسعید حسینی رئیس دفتر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران، عبدالله اسکویی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، محمد علایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و همچنین مدیران روابط عمومی شرکت های آب منطقه ای کشور برگزار شد، بخش های مختلف پایگاه جامع اینترنتی سازگاری با کم آبی خراسان رضوی معرفی و برای نسختین بار از آن رونمایی شد.

وی افزود: این پایگاه اینترنتی که به ابتکار شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی طراحی و پیاده سازی شده است با هدف شفاف سازی عملکرد و دسترسی آزاد به اطلاعات و گزارش عملکرد برنامه سازگاری با کم آبی خراسان رضوی، گفتگو و هم اندیشی نخبگان، گزارش و پیگیری تخلفات آبی، آموزش مفاهیم نجات آب و همچنین پیاده سازی الکترونیکی طرح تکریم ارباب رجوع از تاریخ 1 آذر 1398 به نشانی www.wsakhr.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.

جم خاطرنشان ساخت: کاربران این پایگاه می توانند برای نخستین بار، خلاصه آخرین وضعیت منابع آب استان خراسان رضوی را به تفکیک محدوده های هیدرولوژیکی و محدوده های سیاسی (شهرستان ها) در قالب تصویری مشاهده کنند. همچنین در این پایگاه مجموعه ای از فایل های آموزشی، کلیپ ها و انیمیشن ها و سایر محتواهای آموزشی برای استفاده توسط گروه های سنی مختلف بارگزاری شده که به تدریج توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی اظهار داشت: این پایگاه با همکاری شرکت مشاور بخش خصوصی در پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی طرح احیا و تعادل بخشی طراحی شده و راهبری و پشتیبانی می شود.

جم با اشاره به اینکه پایگاه سازگاری با کم آبی بستر مناسبی برای مشارکت نهادهای مدنی است خاطرنشان ساخت: در تالار گفتمان سازگاری با کم آبی امکان گفتگو و هم اندیشی در خصوص موضوعات مختلف ذیل طرح ملی و استانی سازگاری با کم آبی فراهم شده و این گفتگوها به صورت دسته بندی شده برای سایر علاقمندان قابل استفاده خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات