اجرایی شدن سه سرفصل مهم در بسیج صنعت آب و برق برای ارتقای کارکردی نیروهای بسیجی/ تقدیر از وزیر نیرو و ارکان صنعت برای همراهی با برنامه‌های بسیج

اجرایی شدن سه سرفصل مهم در بسیج صنعت آب و برق برای ارتقای کارکردی نیروهای بسیجی/ تقدیر از وزیر نیرو و ارکان صنعت برای همراهی با برنامه‌های بسیج

داود طارمی همزمان با فرارسیدن هفته بسیج در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته در بسیج وزارت نیرو براساس ابلاغ رسمی عرصه‌های خدمت شکل گرفته است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مهم در سه عرصه مشخص سازمان‌دهی و مدیریت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عرصه‌های یاد شده از ابتدای هفته بسیج در قالب همایش‌های "منادیان وحدت و همبستگی" در حال اجرا و انجام است، ادامه داد: نخستین عرصه موجود در برنامه‌های مجموعه مربوط به بحث دفاع از مقر است که در طی حوادث اخیر نیز حدود 370 نفر از نیروهای بسیجی در این عرصه سازمان‌دهی و به طور کامل تجهیز شده بودند تا به کمک همکاران حراست بتوانند از مقر مراکز و تاسیسات مهم صنعت آب و برق محافظت کنند.
طارمی با اشاره به ابلاغ رسمی این نقش آفرینی از سوی وزیر نیرو و قرارگاه ثارالله، گفت: در طی حوادث چند روز اخیر نیز با حضور همکاران بسیجی تهدیدات جدی که متوجه نیروگاه شهید منتظرقائم کرج بود بدون بروز هیچگونه مشکلی برطرف گردید.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو آموزش امداد و نجات را سرفصل دیگری در این بخش برشمرد و افزود: با توجه به تفاهم‌‌نامه‌ سال گذشته با هلال احمر، برنامه آموزش امداد و نجات از ابتدای سال در سطح تمامی شرکت‌ها در حال اجراست که آموزش نیروی ستادهای از امروز به صورت جامع آغاز شده است.
وی تاکید کرد: سرفصل سوم نیز به عنوان مهم‌ترین بخش کارکردی نیروهای بسیجی مربوط به حوزه کمک به کارآمدی صنعت است که در 2.5 سال گذشته فعالیت‌هایی در این زمینه آغاز شده و در این مرحله نیز سطح فعالیت‌ها نسبت به گذشته گسترده‌تر شده است.
طارمی با اشاره به پیام وزیر نیرو به مناسب فرارسیدن هفته بسیج، گفت: لازم است از وزیر نیرو به عنوان وزیری بسیجی، معاونان و تمامی کارکنان و ارکان صنعت آب و برق برای اجرایی شدن برنامه‌های بسیج صنعت آب و برق تشکر و قدردانی را به عمل آورم.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات