سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و هفتمین دوره شطرنج سراسری بانوان وزارت نیرو برگزار شد

سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و هفتمین دوره شطرنج سراسری بانوان وزارت نیرو برگزار شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مالک حسین‌زاده" دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: برای ارائه بهترین خدمات به مردم در سراسر کشور، نیازمند نیروی انسانی دارای آمادگی جسمانی لازم هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات آب و برق را به مردم کشورمان برسانیم.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و لزوم توجه به ورزش بانوان افزود: در وزارت نیرو با هدف توسعه ورزش همگانی، این موضوع مهم را دنبال می‌کنیم و برنامه‌های مختلفی در سطح کشور داریم که از آن جمله می‌توان به پیش‌بینی بیش از 30 برنامه ورزشی برای خواهران و برادران در سطح کشور اشاره کرد.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس نیز گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سلامتی روح و جسم کارکنان تاثیر بسیاری دارد و بی‌شک باعث بهره‌وری بیشتر همکاران در محل کار می‌شود.
احمدرضا خسروی، با مطلوب خواندن سطح این دوره از مسابقات، ادامه داد: امیدوارم این مسابقات بتواند باعث ایجاد فضای بهتری برای همکاری، تعامل و پویایی و نشاط در سازمان شود.
بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و هفتمین دوره شطرنج سراسری بانوان وزارت نیرو طی روزهای چهارم تا هشتم آذرماه در شیراز برگزار شد.
مسابقات شطرنج با حضور 28 بازیکن از 9 استان فارس، یزد، مازندران، کرمان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، سمنان و مرکزی به روش سوئیسی، در پنج دور برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، "بهارک احمدی" از برق منطقه‌ای کرمان با کسب پنج پیروزی و پنج امتیاز کامل به عنوان قهرمانی دست یافت. "هاله حاجیوند" دیگر شرکت کننده برق منطقه‌ای کرمان با 4.5 امتیاز دوم شد و به‌صورت مشترک مقام سوم به "طاهره امیرخانی" و "بتول نیرومند" از آبفای تهران و "سهیلا کریمی" از شرکت برق منطقه ای غرب -کرمانشاه با 4 امتیاز رسید.
همچنین در مسابقات بدمینتون که 69 بازیکن، سرپرست و مربی از 11 استان کشور حضور داشتند، شرکت آبفای اصفهان، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، صنعت آب و برق سمنان، صنعت آب و برق کرمان، شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، شرکت آبفای آذربایجان شرقی، صنعت آب و برق یزد، توزیع برق البرز، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت آب منطقه‌ای زنجان و صنعت آب و برق فارس (در قالب دو تیم 1 و 2) دوازده تیم شرکت کننده در این مسابقات بودند.
این مسابقات در سه بخش تیمی، آزاد دوبل و انفرادی برگزار شد که در بخش تیمی، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به مقام اول دست یافت و تیم‌های شرکت آبفای اصفهان، صنعت آب و برق فارس1 و توزیع برق البرز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. همچنین با نظر کمیته انضباطی، تیم توزیع برق البرز جام اخلاق مسابقات را دریافت کرد.
بنابر این گزارش، در بخش انفرادی مسابقات بدمینتون نیز "عظما موسوی" از آب منطقه‌ای زنجان رتبه نخست را کسب کرد، "راحله جنتیان" از آبفای اصفهان دوم شد و مقام سوم مشترک انفرادی نیز به خانم‌ها "لیلا برزگر" از صنعت آب و برق یزد و "شیوا اکبری" از آب و نیروی تهران تعلق گرفت. همچنین در بخش دونفره آزاد نیز پس از اجرای 17 بازی به صورت یک حذفی، "مریم رضایی" و "زهرا عشایری" از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به رتبه نخست دست یافت و رتبه دوم به تیم دو نفره "مریم مشایخ" و "کبری گنج خوانی" از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران رسید. مقام سوم مشترک در این بخش نیز به تیم "شکوفه اشرف عسگری" و "وحیده کامجو" از صنعت آب و برق کرمان به همراه "فاطمه مرادی" و "مرجان اصلانی" از آبفای اصفهان رسید.
در پایان، تیم توزیع نیروی برق البرز از سوی هیئت داوران به عنوان تیم برتر اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات