700 نفر از کارکنان شهرداری عضوپایگاه بسیج هستند/ بسیج سند بجا مانده از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است

700 نفر از کارکنان شهرداری عضوپایگاه بسیج هستند/ بسیج سند بجا مانده از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، تقی حبیبی با تبریک هفته بسیج ، اظهار داشت: بسیج مستضعفین  در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در روز پنجم آذر ماه  تشکیل شد.

وی افزود: این نهاد خودجوش که در عرصه انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب نقش اصلی داشته است ، جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی هایی را دهه‌های گذشته رقم زده است .

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شهرداری ساری گفت: بسیج سند بجا مانده و بی‌نظیر از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است و درس عبرتی برای آیندگان و الگوی عشق ، ایثار و از خودگذشتگی برای نسل‌های آتی است.

وی به اقدامات این پایگاه از ابتدای سال 98 تاکنون اشاره کرد و افزود: 700 نفر  از کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه عضو این پایگاه شدند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به 1000 نفر افزایش پیدا کند.

حبیبی ادامه داد: برنامه‌های پایگاه بسیج شهرداری ساری در قالب فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی ، عملیاتی و ... تدوین شده که با حمایت شهردار ساری در حال اجرا می‌باشد.

وی تحول در نوع نگرش‌های اجرایی و همسان سازی پایگاه بر اساس تفکرات جدید جامعه را از رویکرد های بسیح شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی در ایجاد تعامل و ارتباط نزدیکتر اعضای پایگاه از دیگر رویکردهای این پایگاه محسوب می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: پایگاه مقاومت شهدای شهرداری ساری از تمامی ظرفیت‌ها، استعدادها، توانمندی‌های اعضای بسیج در اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی بهره گیری می‌کند.

وی همچنین از ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای پایگاه در راستای آماده کردن برنامه های تفریحی، توریستی و زیارتی بسیجیان خبر داد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شهرداری ساری ایجاد فضای تعامل و ارتباط سازنده و به دور از هرگونه حاشیه را در جذب نیرو در فضای مجازی موثر دانست و گفت: همراهی و همدلی همکاران شهرداری و مسئولین زیربط در تحقق اهداف تفکرات بسیجی نقش مهمی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات