پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن دهم آذر ماه، روز مجلس

پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت فرارسیدن دهم آذر ماه، روز مجلس



به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر شفیعی شهردار اراک با صدور پیامی دهم آذر ماه، روز مجلس را به تمام وکلای ملت به ویژه اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی و دو نماینده تلاشگر مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
مجلس شورای اسلامی مهر تاییدی بر تحقق دموکراسی حقیقی مبتنی بر اخلاق و دین در کشور ایران اسلامی بوده و همواره عرصه تحقق زیباترین صحنه های همدلی ملت و بهترین الگو برای تکیه بر اراده مردمی در راه موفقیت و توسعه است.

سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس، نشانگر جایگاه ویژه و برتر دستگاه قانون گذاری کشور و رسالت خطیر نمایندگانی است که با آرای متقن و هوشمندانه مردم به خانه ملت راه یافته اند تا بتوانند با تدبیر و آگاهی مسیر قانونمندی در کشور را تداوم بخشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روحانی اسوه و مجاهد، شهید آیت‌الله مدرس، فرارسیدن دهم آذرماه روز مجلس را به تمام وکلای ملت، به ویژه نمایندگان مردم شریف استان مرکزی و شهر اراک در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم. امید است در سایه رحمت الهی با هم افزایی و همکاری روز افزون بتوانیم در مسیر توسعه پایدار کشور عزیزمان و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و افزایش سطح رفاه مردم شریف استان مرکزی و شهر اراک گام های موثر تری برداریم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات