مـوج جـدید پـلمب بر ساخت و...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز، تضییع حقوق شهروندی است، از مـوج جـدید پـلمب بر ساخت و سازهای غیر مجاز سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد - سید ابوالفضل کشفی از مـوج جـدید پـلمب بر ساخت و سازهای غیر مجاز سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز موجب تضییع حقوق شهروندی می شود.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز، اظهار داشت: به طور شبانه‌روز در حال شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد قاطع و قانونی با عاملان این نوع ساخت و سازها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز نه تنها موجب آسیب جدی به سیمای شهر می‌شود بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می اندازد.

کشفی یادآور شد: ساخت و سازهای غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است و توسعه شهر در گروی حل مشکلات موجود در قالب ساماندهی و برخورد جدی و قاطع بامتخلفین و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اضافه کرد: روز گذشته ساخت و ساز غیر مجازی که ده میلیارد ریال به شهرداری بدهی داشت توسط اجرائیات منطقه دو شهرداری پلمب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات