کاهش 9 ساعته زمان پاسخگویی در شهرداری الکترونیک منطقه 12

گزارش تحلیل آماری شهرسازی در دو دوره زمانی قبل و بعد از الکترونیکی سازی منطقه12 نشان می دهد، میانگین پاسخگویی به مراحل درخواست ها در دوره الکترونیکی سازی، 9 ساعت کاهش داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، میانگین زمان پاسخگویی به مراحل درخواست ها در دوره قبل از الکترونیکی سازی و بازه تاریخی یکم شهریور سال جاری تا 28تیرماه، ٢٢ساعت بوده و این میانگین زمان پاسخگویی در بازه 29تیرماه تا 24آبان ماه (بعد از الکترونیکی سازی) به کمتر از ١٣ ساعت کاهش یافته است.
نظرات