موانع اجرایی نیروگاه زباله سوز و راهکارهای تسریع عملیات پروژه

موانع اجرایی نیروگاه زباله سوز و راهکارهای تسریع عملیات پروژه

در این جلسه که با موضوع بررسی وضعیت اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری در تالار جلسات شورای شهر و با حضور معاون عمرانی شهردار و سرمایه گذار و مجری پروژه برگزار گردید ، فرامرز نقیبی رئیس کمیسیون توسعه ، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساری در سخنانی با تاکید بر ضرورت رفع موانع اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ، خواستار روشن شدن دلایل تاخیر در اجرای پروژه و رفع ایرادات احتمالی شد.

وی با بیان اینکه انتظار شورا ، انجام کار می باشد افزود : آنچه مسلم است و مورد درخواست شهروندان  نیز می باشد ، این هست که نیروگاه زباله سوز باید ساخته شود چون کلید حل معضل زباله شهر محسوب می گردد بنابر این ما به عنوان نمایندگان مردم در صددیم کمک کنیم تا موانع بر طرف و پروژه اجرا شود منتها باید بدانیم آیا پروژه تاخیر داشته و اگر داشته دلایل آن چیست ؟

نقیبی به لزوم تعیین تکلیف قرارداد و پیمانکار پروژه اشاره کرد و گفت : جلسه تکمیلی را فردا برای روشن شدن این موضوع تشکیل خواهیم داد.

گفتنی است آقایان نجاریان و سید علی آقامیری نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان نموده و تاکید کردند با مردم صادقانه برخورد و از دوگانگی و چندگانگی در پاسخگویی پیرامون این پروژه پرهیز شود.

دکتر محمودخانی نماینده  وزارت کشور هم در این جلسه گفت: برای تسریع در اجرای پروژه فارغ از اختلاف نظر ها ، راهکاری اندیشیده شود بی شک وزارت کشور نیز به سهم خود برای پیشرفت کار همراهی خواهد کرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات