بهسازی راههای روستایی توسط راهداری، استفاده بهینه از تجهیزات است/ اشتغال و اسکان، دو محصول طرح اقدام ملی مسکن
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی کمبود اعتبار را مانع اصلی اجرا و اتمام پروژههای حوزه راه در کشور دانست و افزود: پروژههای متععد، بودجه مشخص و اندک و تزریق قطرهچکانی سبب شده که پروژهها در موعد مقرر به اتمام نرسد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، در مورد علت الحاق راههای روستایی به زیرمجموعه راهداری و حمل و نقل جادهای هم گفت: یکی از دلایل انجام این کار کمبود اعتبار و نقدینگی در کشور بوده است. این مقام مسوول بیان کرد: بر همین اساس برای سالهای ۹۸ و ۹۹ در قالب طرح اقدام برای راههای اولویتدار روستایی که موسوم به «ابرار» است، احداث و بهسازی حدود پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور در دستور کار سازمان حمل و نقل و راهداری قرار گرفته است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات