مطالبات شهروندان ناحیه عظیمیه پیگیری شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به فعالیتهای عمرانی انجام شده در ناحیه عظیمیه، گفت: طی آذرماه، بیش از 400 مترمربع لکهگیری معابر، هزار و 500 مترطول ترمیم یا نصب جدول و همچنین ترمیم ترانشه معابر و نصب دال بتنی، در این ناحیه، انجام شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی نیز اقداماتی شامل برگزاری جلسات شورایاری، 10 مورد دیدار مردمی و برگزاری دو جلسه با فعالان فرهنگی و مذهبی انجام شده است.
عصارزاده ادامه داد: در این مدت، 125 مورد مراجعه مردمی حضوری، مکاتبهای، تلفنی و سامانه 137 صورت گرفته که 80 مورد آن شامل مراجعه حضوری است.
وی با بیان اینکه شهرداری همواره در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش کرده و در این زمینه با سایر دستگاههای مربوط نیز همکاری دارد، گفت: آذر ماه امسال 40 مورد از معضلات ناحیه عظیمیه شناسایی و پیگیری شد.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین موارد پیگیری شده در ناحیه عظیمیه را شامل حوزه های پسماند، خدماترسانی، زیباسازی، فضای سبز و عمران برشمرد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات