متوسط سالانه خاموشي درميبد 59 دقيقه است

به گزارش پايگاه خبري توانيرو به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد ، مهندس آرش نواب در ديدار با  فرماندار ميبد ، در سخناني به  وضعيت مطلوب روشنايي  اين شهرستان اشاره داشت و تعداد مشتركان شهرستان ميبد را افزون بر 55 هزار مشترك اعلام كرد و گفت : شركت توزيع برق آمادگي دارد به طور مشاركتي طرح هاي تعديل روشنايي و بهسازي شهرستان ميبد را اجرايي كند.

وي گفت: مشتركان صنعتي با 79.4 درصد ،بيشترين سهم استفاده از انرژي الكتريكي ميبد را در اختيار دارند و اين درحالي است كه تعداد مشتركان خانگي 9.8 درصد است.

او به اشتغال زايي شهرستان به لحاظ وضعيت مطلوب صنعتي آن اشاره داشت  و ميزان 5 درصدي تلفات در دوازده ماهه سال را وضعيت مطلوبي خواند و گفت : 97.1 درصد مشتركان شهرستان ميبد قبل از اجراي طرح حذف قبوض به طور الكترونيكي قبوض خود را پرداخت مي كردند كه با حذف قبوض،  مشكلات ناشي از اجراي طرح در اين شهرستان نيز كم تر شده است.

اين مسوول ميزان خاموشي به ازاي هر مشترك در سال را براي شهرستان ميبد 59 دقيقه اعلام كرد و افزود : پيك بار شهرستان ميبد در تابستان 117.3مگاوات بوده و به لحاظ همكاري مشتركان صنعتي در كاهش پيك تابستان امسال ، ميبد در جايگاه ويژه اي قرار گرفت.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد با بيان اينكه همه روستاهاي بالاي ده خانوار ميبد از نعمت برق برخوردار هستند ، خاطرنشان كرد : برق شهرستان ميبد از طريق دو پست فوق توزيع و 1142 پست توزيع در حوزه 20 كيلوولت با ظرفيت 151 مگاولت آمپر تامين مي شود.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات