ایجاد سرعتکاه سه بعدی به جای سرعتکاه فیزیکی در دستور کار منطقه 4 /  ...

ایجاد سرعتکاه سه بعدی به جای سرعتکاه فیزیکی در دستور کار منطقه 4 / ...

ایجاد سرعتکاه سه بعدی به جای سرعتکاه فیزیکی در دستور کار منطقه 4 / 137، جبهه اول ارتباط مدیریت شهری با مردم است

شهردار منطقه 4 مشهد از در دستور کار بودن جایگزین کردن سرعتکاه های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه های سه بعدی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه 4 جهت پیگیری پیام های مرکز 137 که با حضور معاونان و روسای ادارات این منطقه و همچنین سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری و مسئولان واحدهای مرکز ارتباطات مردمی 137 تشکیل شد، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی 137، از سال های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست های شهروندان انجام می شود اما برخی از درخواست های شهروندان یا قابل انجام نبوده و یا انجام آن به مدت زمان بیشتر و هماهنگی با سایر دستگاه ها نیازمند است، افزود: در حوزه درخواست های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه ها در معابر نیستیم زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودروهای شهروندان، مشکلات جدی برای خودروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می دهد لذا به دنبال کاهش سرعتکاه های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن 65 درصد درخواست های مردمی 137 در منطقه 4
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز ضمن تشکر از همه همکاران منطقه 4، که حل مشکلات شهری شهروندان را در اولویت کاری خود قرار داده اند، بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می دهد پاسخگویی به پیام های مردمی 137، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار 100 درصدی شهرداری منطقه 4 در پاسخگویی به درخواست های مردمی 137 در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: 65 درصد درخواست های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: 137، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح ها و پروژه های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه 4 و مسئولان واحدهای مرکز ارتباطات مردمی 137، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایندها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست های شهروندان تسریع یابد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات