با روش هاي پرداخت غيرحضوري صورت حساب برق بيشتر آشنا ...

به گزارش پايگاه خبري توانير، محمدرضا لشكري با اشاره به اين كه وقتي تلفن همراه به اينترنت متصل است ، با دنبال نمودن پيوند مندرج در پيامك صورت حساب ارسالي، مشترك را به درگاه بانكي ارجاع مي دهد و از آنجا مي توان قبض را پرداخت كرد گفت: يكي از روش هاي پرداخت بدين صورت است كه مشترك مي بايست شناسه قبض را درAPP  ثبت نموده و از طريق آن از صدور قبض جديد مطلع گرديده و از همانجا صورت حساب را بپردازد.

وي افزود: بهره گيري از وب سايت ها به نشاني www.saapa.ir و درگاه اينترنتي شركت توزيع نيروي برق استان سمنان www.semepd.ir ، از ديگر روش هاست كه مي توان به قسمت پرداخت صورت حساب مراجعه و باوارد كردن شناسه، قبض را پرداخت نمود.

وي باعنوان اين كه شماره گيري كدهاي دستوري #1521*733* و #1521*741*  و دنبال كردن مراحل آن، يك روش ديگر پرداخت قبض است اضافه كرد: با استفاده از دستگاه ATM و انتخاب گزينه پـرداخت قبـوض ، مي توان از اين ظرفيت نيز بهره گيري كرد.

لشكري با ابراز اين كه با وارد كردن شناسه قبض در دستگاه POS، بدهي به مشترك اعلام و از همان جا مي توان پرداخت قبض برق مصرفي را به انجام رساند اظهارداشت: استفاده از شماره تلفن 1521 و دنبال كردن كدهاي دستوري، روش ديگري براي پرداخت غيرحضوري به شمار مي رود.

وي با بيان اين كه بهره مندي از دفاتر پيشخوان دولت و ICT روستايي، از ديگر ظرفيت هايي است كه مي توان شناسه قبض را به كارگزار اين دفاتر اعلام و نسبت به پرداخت آن اقدام نمود تصريح كرد: اگر مشترك تمايلي به پرداخت قبض با هيچ از روش هاي مورد اشاره را ندارد، شناسه قبض خود را در اختيار فردي معتمد از نزديكان و بستگان قرارداده و از آنان بخواهد كه قبض برق مصرفي را پرداخت كند.

وي خاطرنشان كرد: شناسه قبض 13 رقمي براي هر انشعاب برق اختصاصي و تغيير ناپذير بوده و تنها با داشتن شناسه قبض مي توان صورت حساب برق را پرداخت نمود.



لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات