برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، مراسم بزرگداشت مجاهد بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان در جنایت رژیم تروریستی آمریکا در تالار آب شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور فرماندهان سپاه  ناحیه بقیه ا... و جمعی از معاونین، مدیران آبفا شیراز برگزار شد. این مراسم که در فضایی همراه با حزن و اندوه با حضور گسترده مدیران و کارکنان شرکت همراه بود، در وصف رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطالب متنوع و ارزشمندی بیان شد.

سردارمحمد علی شیخی با برشمردن امتیازات برجسته سردار شهید سپهبد سلیمانی به وصف  چگونگی شهادت ، سبک زندگی و مجاهدت‌های این شهید پرداخت و افزود: سردار با استعانت از پروردگار متعال، شجاعانه و بدون هیچ تردیدی مقابل ظلم و ستم دشمنان می‌ایستاد.

در ادامه این مراسم، ،سرگرد احسان رستم زاده، معاون سیاسی سپاه ناحیه بقیه ا... شیراز  در این مراسم با اشاره به دلاوری و رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر تداوم راه مقدس شهیدان والامقام و ایستادگی امت اسلام و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی تأکید  کرد.

ا...بخش نظر پور، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به مقام شامخ شهدا در اسلام به نقش شهید سلیمانی در دفاع از حریم ولایت تاکید کرد.

در بخشی دیگر این آیین ، علی حق نگهدار، معاون مالی و پشتیبانی آبفا شیراز با اجرای دکلمه‌ای زیبنده و با طنین سوگوارانه به وصف شهادت و مجاهدت‌های سردار سلیمانی پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود به تجدیدعهد با سردار ولایت، بر ادامه خدمات صادقانه در اجرای پروژه های عمرانی توسط پرسنل همکار در شرکت تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات