افزایش ناوگان اتوبوسرانی در مسیر آرامستان بهشت رضا(ع)در روزهای  ...

افزایش ناوگان اتوبوسرانی در مسیر آرامستان بهشت رضا(ع)در روزهای ...

افزایش ناوگان اتوبوسرانی در مسیر آرامستان بهشت رضا(ع)در روزهای پنجشنبه و جمعه

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان ها ضمن دیدار با مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام خاص مناسبتی با حجم ورودی زیادی به بهشت رضا(ع) رو به رو هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی از همکاری فی مابین دو سازمان تقدیر و قدردانی و خواستار افزایش این همکاری ها‌ در ارائه خدمات به شهروندان در آرامستان های بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان شد.
وی ادامه داد: یکی از مطالبات به حق مردم افزایش ناوگان اتوبوس و تعداد ایستگاه ها در سطح بهشت رضا(ع)، در جهت حل معضل ترافیک است.
دامغانی یکی دیگر از درخواست های شهروندان را افزایش تعداد پایانه های سطح آرامستان اعلام کرد و گفت: با افزایش تعداد ایستگاه ها تردد و دسترسی مردم به بلوک های دفن تسهیل خواهد شد.
در ادامه سعید حسینقلی زاده، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه انجام درخواست های مردم سرلوحه کار سازمان اتوبوسرانی است گفت: با توجه به کم شدن بار ترافیک در سطح شهر در روزهای جمعه، افزایش خدمات سازمان در مسیرهای پر ترافیک مانند بهشت رضا(ع) باعث تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی خواهد شد و لذا در خصوص افزایش ناوگان در روزهای پنجشنبه و جمعه به مقصد این آرامستان اقدام خواهد شد.
وی افزود: در خصوص افزایش تعداد پایانه ها در سطح بهشت رضا(ع) نیز بررسی های فنی با همکاری سازمان مدیریت آرامستان ها انجام خواهد گرفت.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی در خصوص راه اندازی مسیر اتوبوس به بهشت رضوان نیز گفت: با اصلاح و بهبود مسیر دسترسی این آرامستان، بررسی در خصوص تامین زیر ساخت های لازم نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی در روزهای پایانی هفته سرویس دهی به این آرامستان آغاز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات