95 درصد شارستان تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری  ...

95 درصد شارستان تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری ...

95 درصد شارستان تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از پروژه های عمرانی منطقه ثامن با بیان اینکه منطقه و بافت علاوه بر 3.2 میلیون نفر شهروند مشهدی، مورد توجه تمام ایران و مسلمانان جهان است، اظهارکرد: در بخش تاسیسات زیربنایی، افق و چشم‌انداز بسیار خوبی درنظر گرفته شده و جای امیدواری دارد.

وی با اشاره به شارستان شهید شوشتری، گفت: حدود 95 درصد از این خیابان تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان و زائران میتوانند از آن استفاده کنند؛ پروژه‌ای که در حوزه ترافیک بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

ریاضی افزود: این طرح 3 ساله است و امیدواریم با تامین منابع مالی بتوان از این وضعیت کارگاهی رهایی پیدا کرد و فضای پیرامونی حرم مطهر به شان و جایگاه و منزلت خود نزدیک‌تر شود.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: به دلیل نارضایتی ساکنان، جمعیت 52 هزارنفری منطقه در حال حاضر به 14 هزار نفر تقلیل یافته و لذا مدیریت شهری مشهد اعم از شورای شهر و شهرداری درصدد است دوباره این ساکنان را جلب کند.

ریاضی با اشاره به رویکرد تسهیل‌گری در منطقه ثامن، گفت: شهرداری وارد گفتمان خوبی شده و دفاتر تسهیلگری وظیفه راهبردی در این موضوع را برعهده دارند؛ با تجمیع ظرفیت های مردمی و مشارکت آنها میتوان وضعیت کنونی را سامان داد تا منطقه رونق قبل خود را پیدا کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات