پاکسازی بستر و حریم رودخانه برزند چایی در محدوده شهرستان گرمی

با پیگیری های اداره منابع آب شهرستان گرمی فضولات دامی و نخاله های ساختمانی انباشته شده در بستر و حریم رودخانه برزند چایی پاکسازی گردید .

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: پیرو گزارش اکیپ گشت و بازرس و اخطاریه های اداره منابع آب شهرستان گرمی فضولات حیوانی انباشته شده در بستر رودخانه برزند چایی در مجاورت روستای نصراله بیگلو که موجب تنگ تر شدن مجرای اصلی رودخانه و آلودگی منابع آب می شد توسط افراد خاطی با همکاری دهیاری روستای نصراله بیگلو پاکسازی گردید .

رضا بدرزاده افزود: در این عملیات که در راستای حفاظت کیفی از منابع آب و پیشگیری از پیامدهای زیست محیطی و بهداشتی منابع آب انجام گرفت از همکاری بهداشت محیط و اداره محیط زیست و بخشداری انگوت در جهت الزام دهیار روستای فوق بمنظور پاکسازی فضولات دپو شده در بستر رودخانه بهره مند شدیم .

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی تصریح کرد:  براساس بند ۳۰ ماده ۱۰ وظایف دهیاریها اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ روستا از خطر سیل و رفع موانع خطر در محدوده روستاها برعهده دهیاران می باشد که متاسفانه بدلیل عدم آگاهی آن را قبول نداشتند لکن با بر گزاری جلسات متعدد با بخشداران و دهیاران و طرح موضوع در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ، موضوع در حال حل شدن می باشد .

در ادامه رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی افزود:  طبق هماهنگی های انجام شده با بخشداران بخشهای سه گانه شهرستان گرمی در آینده شاهد اقدامات بیشتری در این زمینه خواهیم بود .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات